Lille mannen bland alla dunberg.


Publicerat den: 2007-12-19 [21:25:03]




image847
Bobso blir så liten i sängen. Han ser väldigt rolig ut när han måste ta sats för att hoppa över alla dunberg.

image848
Lite julklappar till barnen i släkten.

Hej hej mina vänner.

 
Vad gör ni ikväll?


Själv har jag så långtråkigt att jag bara var tvungen att sätta mig här ett tag och bara koppla av lite.
Är matt i kroppen. Den värker och jag nyser stup i kvarten. Har varit tvungen att hoppa över den underbaraste spinningen på hela veckan och det är hårt måste jag säga - men vad ska man göra då?
Tidigare var jag tvungen att ta en extra lång promenad med vovvso och städa både kök och badrum för att inte hoppa in i träningskläderna och åka till SATS. Men men -  nu så är det över och jag får kurera mig med lite thé :) Gött.
Imorgon blir det sovmorgon!!!!
Jag har ännu en gång hoppat över både sjuksköterska och sjukgymnast men så får det bli just nu.

Jag vill inte. Vägrar gå. Men det är bara tillfälligt.

Det blir bättre längre fram. Nya tag nästa år. Då ni.


 


Kommentarer
Postat av: Guldregn

Vilken söt vovve =). Hur gammal är han? Vilka fina paket du samlat ihop. Är du klar med julklappsinköpen? Det går bra med patienterna. Jag har avslutat dyslexipraktiken och den var verkligen jätteintressant. Hur går det själv på jobbet? Ha det bra! Kram

2007-12-19 @ 21:55:14
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: Evelina

ja visst känna allt lite tyngre nu på slutet av året! känner som du att det måste bli ett nytt år för att börja ta tag i vissa saker, göra en omstart...

vad skönt att du inte kunde hålla dig ifrån bloggen =) tycker ju jag, men det kanske inte är lika bra för dig om du behöver en paus =)

smart då att passa på att köpa ringarna på julafton!! Klart du kan smlta ner dina ringar om du vill det =) du kan ju smälta dom till din vigselring, göra de två till en förlovningsring, eller göra om båda till ett annat smycke om du bara vill ha en vigselring på fingret. Det finns verkligen många alternativ!
har ni bestämt vad ni vill ha för ringar?

kramar!

2007-12-19 @ 22:37:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina

haha ja det där med boxandet känner jag med igen ibland =) våra små skruttar =)

vad skönt med ledigt! är det du som ansökt om semester eller är det ledighet som alla har?

jag är ledig måndag och tisdag, jobbar en stund på onsdag och sen åker vi till norrland, så jag är ledig ett tag, börjar jobba den 4 igen!

kram, ha en bra dag!

2007-12-20 @ 09:59:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Välkommen tillbaka åh ser att vi har samma smak på randiga tapeter haha.Stilrent är ordet =)

2007-12-20 @ 11:25:41
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin