Relax with a glas of wine.


Publicerat den: 2007-12-14 [19:19:25]

image830Ojojojo vilken toppen danslektion det var idag. Otroligt roligt att köra samma steg nu under några veckor så att man lär sig och kan dansa lite för sig själv utan att råstirra på instr. Måste bara påminna mig om att jag är där för att ha skoj och INTE för att maxa. Skoj ska det vara - annars kan det kvitta!
Hur som. Today its friday och vi har två lediga dagar framför oss.
Vad gör ni då?
Me myself har precis gjort i ordning middagen och korkat upp ett glas vitt :) Underbart.
Sambon inväntas och musiken är igång. [ My milkshake brings all the boys to the yard - lalalal ] Ikväll hade jag tänkt mig att slappna av till max och lyssna på en massa massa musik och - bara vara. Skönt och väldigt välbehövligt!
Imorgon väntar nämligen julbakning, vinglögg, musik och två underbara människor som kommer på besök :)
Kommer att bli kanon!

Yes. Ha en underbar kväll people.
Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh vad myspys ni ska ha det i helgen då! önskar f var ledig med =)
du har rätt, jag ska tänka på när han kylde pepsin =) fick ett leende på läpparna direkt när du skrev så!
jag ska nog handla lite julklappar i helgen har jag tänkt! annars blir det lugnt, ladda upp inför en sjukt jobbig arbetsvecka med =)

kramr!

2007-12-14 @ 19:43:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin