Det börjar bli något av det här...


Publicerat den: 2007-07-16 [16:38:54]

image338


Puuuh - idag har man hunnit med mycket och klockan har bara sprungit ifrån mig.

 Jag:
- Målat köksväggen.
- Satt upp en liten vägghylla.
- Tavla i sovrummet.
- Tavla i vardagsrummet.
- Skickat in fotokort för framkallning.
- Skurat badkaret.
- Tvättat.
- Diskat. ( satt på diskmaskinen:)

Älsklingen:
- Satt upp gardinstång i köket.
- Satt upp nya gardiner.

Ett hem tar verkligen inte en dag att bygga.

Och nu klurar man på vad middagen ska bestå av...
Svårt, svårt, svårt...

Kommentarer
Postat av: evelina

tack =)
vad dukriga ni är!! har ni precis flyttat?
f ska väl ha en bredare vitguldsring bara, får se om jag kan övertala honom till nån liten diamant =) vad ska din fästman ha? jag ska ha mkt bling bling, det kommer väl bli den som får stå för den stora kostnaden =) hoppas ni hittar några snygga billiga ringar när ni åker ner!
krama

2007-07-16 @ 17:01:26
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sandra

jaa du har gjort mer än mej..:) jag har bara solat å så.. men det är skönt det med..:)

2007-07-17 @ 01:40:13
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin