Måla, spika och andas ut


Publicerat den: 2007-07-16 [13:20:45]

Puuh - jag har precis varit duktig och målat väggen i köket :) Tror nog att det blev ganska så bra faktiskt!!! Färgen passar även de nya gardinerna som ska upp nu i veckan :)
Har även hunnit med att tvätta och spika upp en tavla . . . yey :) Ute skiner solen och det är underbart!
Nu är det DOOL på trean och därefter ska jag fortsätta inreda hemmet med en ny hylla och lite mera tavlor.
Vovvso ska även han ut och promenera. Han sitter nämligen och blänger surt på mig här bredvid...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Å jag missade Days idag, får se reprisen imorn:)

2007-07-16 @ 17:13:25
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin