Min man är sååå stilig!!!


Publicerat den: 2007-07-10 [17:17:18]

Goddagens Goddagens!
Älsklingen och jag har varit och kollat på kostym till honom på Tremark i Alingsås och jäklar vad stilig min karl är måste jag nog allt få säga. Själv stod jag vid sidan om och fantiserade om hur han kommer att bära upp den fina kostymen om ca 1 år :) Antingen blir det en klassisk svart eller en ljusgrå, stilig en!
Dock köpte min älskling en vit kavaj att ha på sig under vissa middagar som vi kommer att ha där innan/efter.
Mamma ska även idag gå och kika på inbjudningskorten. Hon ska även iväg till Rådhuset och fråga om de inte kan viga oss direkt på hotellet, vilket då betyder att vi kommer att ha havet som gäst i bakgrunden :) *hoppas, hoppas*.
Ja - annars har det inte hänt så mycket.
Darling gick iväg för att träffa en vän och kolla på matchen ikväll och jag försöker varva ner och lugna den upprörda magskiten en aning :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hav i bakgrunden låter ju inte fel! vilken tid är vigseln?
kram

2007-07-10 @ 20:20:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin