Mindre än 1 år kvar till bröllopet:)


Publicerat den: 2007-07-07 [15:33:27]

Nu börjar den verkliga nedräkningen fram till vårat bröllop.
Alltså är det mindre än 1 år kvar och fastän det känns så avlägset så kommer dagarna och månaderna att gå rätt så snabbt. Men först ska ju en till semester avverkas och saker fixas innan :)
Sitter i alla fall på jobbet för tillfället. Har fönstret på glänt och hör hur underbart vackert en koltrast sjunger utanför. Det duggregnar sakta och luften är fylld av friska andetag, samtidigt som dagen är lugn och stillsam...
Gårdagen var iaf lyckad och jag hann med både afterwork och att träffa tjejerna sedan på kvällen.... mysigt.
Nää nu ska jag fortsätta med mitt här.
Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hej min älskling!!
Pratade precis med din mamma, allt var bra med dem. De skall ha gäster ikväll (många),så de ringer imorgon förmiddag för att prata med sin dotter.
Hon berättade om meny förslagen och de skall tillbaka ditt och kolla in menyn igen. Förslagen till huvudrätt tyckte de inte lät så roligt (för vardaglig) och jag håller faktiskt med dem. Men de skall få mer förslag och sedan sa de att självklart är det vi som bestämmer på slutet.
De längtar också så mycket efter sin dotter, att få krama å pussa henne. Jag sa till dem att jag skulle ge dig många extra pussar å kyssar ikväll.
Pussar på stjärten från din bara din pojke!!!

2007-07-07 @ 17:53:19
Postat av: Anonym

ja det känns ju så, nedräkning på rikigt nu =) vi har ju ett år kvar på måndag!
hur kommer det sig att ni valde just 6:e? någon speciell anledning?
kram

2007-07-07 @ 18:31:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin