2 år sedan det blev VI!!!


Publicerat den: 2007-06-07 [08:54:08]

image220

Idag för två år sedan blev mannen i mitt liv MIN. Men jag tror nog att vi både visste att vi var ämnade för varandra långt innan vi blev tillsammans.
Min älskling.
Min blivande man.
Mitt allt.
Tänk att just DU blev just MIN? Hur kunde detta ske?
Hur kan jag få vara så lycklig att jag vaknar upp till en solig dag, fastän regnet öser ner?
Hur kan några timmar ifrån dig kännas som om du varit borta i några dagar?
Älskling - tanke av dig och mig skrämmer mig aldrig.
Ett liv med dig är bättre än alla månar, stjärnor, solar och planeter älskling!

Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten, men gläds med sanningen. Allt bär den , allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den. Kärleken upphör aldrig."
 
2005-06-07 -  . . . . . . . . . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw...grattis!! ska ni fira nåt speciellt? några tips till vår snart kommande 3årsdag kanske? =)
kram

2007-06-07 @ 15:29:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Älsklingen

2år...2 underbara år, dessa 2 år är bara början på vårt spännande liv tillsammans. 24 underbara månander, varje dag med dig känns pirripirr i min mage. De få dagar vi har varit på varsitt håll,då är lägntan hemsk...å längtan efter att igen se ditt leende å underbara händer komma letande på mig.
Tack du som gjorde att jag och min älskling fick det vi har tillsammans!!!
PUSS DARLING!!!

2007-06-07 @ 19:53:32
Postat av: T

Ohh älskling. Tack själv. Och jag tackar även den som gjorde att det blev vi två. Kanske var det Bigitta och hennes pladder - inte vet jag. Men jag tackar Gud för dig iaf - varje dag:)
Älsklar dig. Pussar till tusen!

2007-06-07 @ 20:29:44
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin