Här har vi första dansen som man & hustru...


Publicerat den: 2007-06-22 [16:02:17]

Hej hej alla glada midsommarfirare!
Idag har det varit en av de mest intensiva dagarna här i Bulagrien.
Vi har nämligen letat efter restaurang att ha bröllopsfesten på......OCH ÄVEN HITTAT DEN!
Efter många om och men och även en del nerver från min sida så blev det ett fem stjärnigt hotell mellan Golden Sands och Drushba. Närmare bestämt Hotell Palace på Sunny Day! Ett hotell som ligger precis på sandstranden, med hela Varna som utsikt.
Precis som jag hade tänkt mig och lite till.
Vi fick välja mellan två våningar och efter att ha tittat på våning två så valde vi den. Fetslokalen har en underbar inredning, som kommer att bli mer underbar med bröllopskoordinatorn. Uteterrasen rymmer lika många, med härliga runda bord och fint flätade svarta stolar. Stolarna kommer därefter att ha stora tyllrosetter runt om....
Utsikten är to die for och känslan av att få dansa där som man och hustru och bara njuta av alla nära och kära är obeskrivlig.
Jag har tagit en del bilder på hotellet. Dock kan jag inte lägga upp de än, men lite bilder från Sunny days hemsida kommer här nedan.
Nu ska jag försöka hämta andan lite och vila. Senare ikväll ska jag och älskling nämligen hem till mina tvillingmorbröder och dricka rakia och äta gott. Med andra ord: Midsommar som i Sverige!
Förlåt att mitt inlägg låter som ett formulär med en massa info i, men just nu är jag på en annan planet och måste bara landa på jorden igen....
Btw - läste att det regnar i Sverige....här har vi 38 grader idag. Ville bara att ni skulle veta det....lite så där :)

Puss på er där hemma.
Och ta det easy ute på vägarna!
image270


image271



image272



image273


image274


image275



Källa: http://www.beachbulgaria.com/sunnyday/palace.shtml

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Åhhhhhh vad fint

2007-06-22 @ 20:51:50
Postat av: Anonym

Ahnna: Tack så mycket. DEt är finare än man tror:)

2007-06-22 @ 23:32:30
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin