Jag har nu valt min Brudklänning!!!


Publicerat den: 2007-06-25 [18:36:12]

Hejsan hejsan mina små vänner där borta i Sverige!
Idag har även det varit en mycket intensiv dag.
Vi har nämligen bestämt oss för inbjudningskorten som blir en kombination av havsblått och diskret silver, med ett fint band runt omkring. Vi har tom. nästan skrivit klart hur texten blir inne i dem och behöver nu bara fila på datumet eller snarare sagt - tiderna.
Jag har även idag valt BRUDKLÄNNING.
Efter att ha provat en del brudklänningar och rådfrågat i en del affärer så valde vi oss av min kusins - mammas affär, där jag provade min första brudklänning. Jag visade de bilden av den klänningen som jag så länge drömt om och fick samtidigt prova en sådan underdel som kom från en brudmässa.
Det blir en hel klänning ist. för två delad och överdelen kommer att vara i vit färg och härlig tyll över - ingenting mer.
Underdelen på klänningen kommer att vara precis ovanför knäna, absolut inte kortare......
Under augustimånad, då vi åter är här kommer jag att prova den och därefter ta hem den!
Kusinen mötte vi också upp inne i stan och hann med att fick och käka middag vid havet.
Vovvso blir ett gosedjur rikare, och jag ett par jenas rikare.
Diseljeans för 100 lappen är inte illa pinkat det.

Puss på er


image267

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Don't worry älskling, du kommer gifta dig med mig i Katedralen den 6e Juli...DU kommer då vara klädd i den underbara klänningen vi grejade idag...DU kommer bli fantastisk...FÖR DU är alltid mer underbar än alla solar månar planeter å stjärnor...DIN mamma kommer gråta floder när hon ser dig i den, I promise you....MEN tyvärr för henne som mamma kunde inte ni tillsammans prova den...jag tror säkert detta känns lite i hennes hjärta....MEN det är inte ditt fel...inte DIN mammas heller...DET är och var ett måste att det skulle bli så här med planeringen av bröllopet.
I slutändan kommer vi alla stå där ute på terassen på Hotell Palace och skåla i Champagne...å få ett minne som kommer vara lika länge som våra underbara liv tillsammans och det menas förevigt ÄLSKLING.
Allt vi gör nu känns bara så overkligt underbart, jag går kanske ibland tyst...men då skall du veta vad som rörs sig inuti mig....jag är så lycklig...jag kan inte förklara allt...allt känns som en dröm...den mest underbara dröm någon har haft....och där i mitten av allt...står DU..DU den vackra underbara fantastiska älsklingen.
I Love You More Than You Ever Will Understand!!

2007-06-25 @ 21:27:52
Postat av: Ahnna

Åhh detta är så kul att följa. tack att man får det ifrån ett regningt Sverige./Ahnna

2007-06-25 @ 21:31:07
Postat av: Anonym

Ahnna: Vad skoj att du gillar bloggen. Försäker uppdatera den så gott som det går. Hoppas du får en lugn kväll/T
Älskling: Nu sitter du mittemot mig.... du vet allt jag tycker om tänker om dig och våran dag......Våran dag som blir en dag av alla underbara dagar i vårat liv tillsammans.
Puss älskar dig för all framtid.
Din/framtida fru.

2007-06-25 @ 22:06:54
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Anonym

vad kul att ha valt klänning! vad får du ge för den?
kram!

2007-06-26 @ 00:28:07
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Min ärtälsklingpälskling...jag vill lyfta upp dig krama din sköna kropp...pussa dig tills....längtar efter dina händer....ååååå...vakna nu å kom till mig...hihi...(jag känner mig busig idag).

2007-06-26 @ 06:44:20
Postat av: Anonym

Älskling: Nu får du komma och lyfta upp mig då....jag väntar :)

2007-06-26 @ 07:52:59
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin