Knack, knack: Vem där? Mensen?!


Publicerat den: 2007-06-09 [19:20:21]

image245Nu kanske magen börjar värka en aning. Väntar nämligen väldigt otåligt på att min mens ska få komma och försvinna . . . gärna så fort som det bara går.
Tom älsklingen - som är en man - har räknat på att den borde komma snart, så att jag slipper vara en odräglig bitch nere på semestern. Så nu - om jag riktigt koncentrerar mig, så kanske jag kan få magen att göra riktigt ont och skiten få komma....
Och då borde vi inte gå runt i något som är vitt.
För vitt är något som mensen älskar.
Ohhhh ja. verkligen!
Det är ingen hit vi tjejer få gå runt med varje månad.
Men ack så nödvändigt.

image244

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj åker ni två gånger detta året?? så allt e typ slutplanerat i augusti då? har ni fixat inbjudningskort o så? är det många från sverige som kommer?
vi har inte gjort så mkt, har ju redan klänning...planerar ringar, har tänkt gå o prata med guldsmeden o säga vad vi vill ha o se vad det kommer kosta... inbjudningskort tror jag vi frågar min systers man om han vill göra, han jobbar på ett tryckeri.
fy fan för mens förresten!
kram!

2007-06-10 @ 10:59:06
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin