Att välja Bröllopsklänningen


Publicerat den: 2007-03-17 [09:43:09]


Jag vill dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt.


Planering är A & O för att få ett fungerande bröllop.
Själv har jag gjort en låååång lista som jag bockar av så fort någonting är färdigt eller iaf halvfärdigt :)
Och gissa vad jag började titta på först????
♥ Klänningen ♥
Japp - där har ni mig och jag kan inte påstå att det inte har varit en dröm sedan barnsben att en dag själv få bära den där fina, prinsessliknande saken :) Och jag kan inte än idag förstå att det är jag själv som får stå brud den här gången.
JAG! Men jag är ju fortfarande pappas lilla tjej.
Mitt flickrum står orörd och mina föräldrar blir överlyckliga när jag väl är hemma. Fast vi hörs varje dag.
Och när jag väl är hemma, så är jag faktiskt denna lilla 13 åring, som har mamma tjatandes om oupplockade kläder och ostädat rum. Hahahahah - och jag blir fortfarande lika sur för det.
Men då vet jag, då vet jag att allt är som det brukar och jag skulle mer än sakna mammas tjat om de upphörde.

Så nu iaf återgår vi till klänningar.
Jag har själv gjort i ordning en stor bok där jag samlar på mig alla tips, ideér och bilder.
Dessa blev mina favoriter.
Sedan ska jag ju välja en av de. Och det är ju en annan femma det. . .



4

1. Lång, ärmlös klänning i många lager.
Kommer från Bröllopssviten.

2
2. Ärmlös klänning i underbar vit färg.
Slöjan är även den en favorit.

1

3. En av favoriterna.
Kommer ifrån www. modeca.com

3

4. Lång baktill och kort fram. Fint fint fint.
Kanske något att byta till efter kyrkan?




Vilka röstar ni på??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin