Kanske blir denna dag helt fantastisk


Publicerat den: 2007-05-29 [09:33:08]

Idag vaknade jag upp till en småmulen dag, men vet ni vad?  Jag har inte ont i dag. Inget. Nada.
Det är den mest underbaraste känslan som finns.
Jag kan andas utan smärta, det river inte i magen/strupen, det svider inte varje gång jag sväljer, och jag är inte så där panikhungrig utan att kunna äta en bit.
Det kanske är en bra dag helt enkelt men jag ska verkligen njuta av varje minut idag och gå till jobbet med ett leende - love it!
Nu hade jag tänkt sätta mig med mina räkningar och det känns okey det också. Yes it does.
Sedan ska jag ta itu med tax freen som jag aldrig hann slutföra.
Därefter ska vovvso hem till mina föräldrar och jag köras till jobbet av älskling.

image177

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin