Världen vet men - DE vet inte . . .


Publicerat den: 2007-05-10 [02:02:35]

image139Att att att.
Att SAKNA
Att sakna har fått en egen kategori.
Vad?
Varför?
Varför?
Varför?
Att jag pratar fritt om detta.
Att alla inte vet om det . . .
Vet de inte?
Vet de inte, att han inte finns?
Det är konstigt det.
Vi vet ju.
Världen vet ju.
men inte de . . . .
Men ingen vill prata om det.
Jag sitter som förstenad med allt.
Och då menar jag med allt.
Herre Gud där uppe.
Jag återvände till högskolan och pluggade vidare till sjuksyrra 1 vecka efter hans bortgång.
Hur?
Varför?
Varför gjorde jag så?
Press, framtidskrav?
Jaaa. Det var krav.
Det var krav.
Dolda krav fråm familjen. (fastän de bortser från det).
Dolda krav från omvärlden. ( jag så att säga, och kraven vet ni redan var de kommer ifrån).
Krav krav krav.
Jag skulle förbli miss duktig.
Duktig. Med den smärta kroppen, högskolepoängen, och underbara boendet.
Men vet ni vad?
Inget av det . . .
har någon betylse då det kommer till förlust.
INGET!


Kommentarer
Postat av: Din älskling

Å älskling, vill nu som alltid hålla om dig och ge dig all kärlek å värme du förtjänar...bara så du vet....du kan prata med mig om allt, jag finns här för dig...nu och för alltid.
Love U!!!!

2007-05-10 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin