Frukost är bra för magen.


Publicerat den: 2007-11-16 [08:33:57]

image749

Vad skönt det är att få en sovmorgon med mina pojkar.
Jag kände att det kanske är bra om jag sover ut och låter mangen varva ner.
Förmodligen så är det många som inte förstår hur ont gastrit eller i värsta fall magsår kan göra - och det går inte att beskriva i ord. Men smärtan är så intensiv att man knappast vet hur man ska få kroppen att stå, ligga eller sitta.
Därför var jag tvungen att ta ut några timmar. Och de tackar jag för.
Älsklingen och jag har käkat frukost precis.
Hör och häpna. Jag har käkat frukost.
Fil, med musli och ett äpple i. Kaffet får jag hoppa över.
Bra. Bra. Bra. Här ska det kämpas.
.

Kommentarer
Postat av: Angel

Duktigt gumman,jag förstår dig helt min kropp är inte firsk på långa vägar.Och trots olika sjukdomar har vi nog samma symptom

2007-11-16 @ 09:04:35
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Älsklingen

Pussipuss!!!
Tack för natten som gick, du är det bästa å skönaste, inatt hade jag inga dåliga drömmar...hihi.
Kommer sakna dig inatt, kommer ligga å frysa själv isängen, gullan och fikusen får värmamig.
Love UUUU....längtar tills du sitter å äter mitt öra igen....kom..

2007-11-16 @ 09:16:22
Postat av: Anonym

Älsklingen: Om du visste hur mycket jag älskar dig så hade du aldrig orat dig sååå mycket som du gör inför det där med stenungssund. Jag kan ha med mig en övervakningskamera..hihi. Nu ska jag pussapå dig.

pussar

2007-11-16 @ 09:59:01
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: maja

Det där lät intressant, vad är det du jobbar med?

2007-11-16 @ 10:11:22
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin