Halloween är snart här...


Publicerat den: 2007-11-01 [21:05:49]

image681Imorgon så är det fredag mina vänner. Äntligen helg snart igen med andra ord.
Vad ska ni pyssla med under morgondagen och helgen då???
Det är ju Halloween under helgen...
För min del så blir det förmodligen träning imorgon och därefter städning av lyan.
Inbjudningskorten hade jag också tänkt pyssla med imorgon kväll så att man får lite mer ordning på bröllopsplanerna :)Lördagen kommer att firas hemma hos best vännen så då får vi se vart kvällen för med sig :)

Vad ska ni göra under Halloween helgen???

Kommentarer
Postat av: evelina

och jag tycker DU är fin som du är! Usch vill inte du ska må dåligt... =(
Hoppas ni får en bra hallowen, ska ni festa nåt?
kram

2007-11-01 @ 21:11:13
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Halloween var ju häromdan tihi,det är bara firandet som sker i helgen eller ja festandet.Kram hoppas du får kul

2007-11-02 @ 06:59:43
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin