Vilken härlig dag.


Publicerat den: 2007-11-23 [21:44:32]

image763

Vilken härlig dag det har varit.

En helt underbar fredag håller på att lida mot sitt slut och så var det over and out.
Bussturen var härlig med lagom många givare. Självaste stoppet var i Högsbo industriomr. SCA huset där alla i gänget blev bjuda på lunch. Nålsticken gick bra och givarna var självklart goa och glada :)
Därefter väntade som sagt ett SATS dans pass på mig - första gången att dansa på SATS - men ojojoj vilken grej alltså. Med de sexigaste, råaste och underbaraste låtarna dansade gruppen med "lätta" och otroligt roliga moves :) Själv måste jag sett ut som en galen tupp men who cares? 
Självklart var vi där för att ha skoj - och skoj hade vi nog alla :)
Mitt nya favvopass som jag kommer att besöka flitigt.

Vem tror ni åker ut från dol gänget då?
Jag tippar på Andreas.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Japp, hade jättebra platser!

2007-11-23 @ 21:54:43
URL: http://catrinis.blogg.se
Postat av: Ida

Andreas måste ut! Han kan inte stanna längre :O Marie och Daniel till final och jag är evigt tacksam.

Älska Happy Feet! :)

2007-11-23 @ 22:10:53
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin