Att vilja allt och mycket mer än allt.


Publicerat den: 2007-10-27 [21:52:38]

image654Hej svejs.
Vad gör ni sötisar nu under lördagskvällen?
Jag själv - har pysslat med bröllopsboken, tänt en massa ljus hemma och satt på en massa go musik i bakgrunden... tv:n den är också på - annars får jag ingen lugn i kroppen.
Ush - att man alltid ska ha något att göra och aldrig kunna sitta still - inte ens för 1 timme ... jobbigt faktiskt...
Jag får alltid en sådan lust att dansa och röra på mig oavbrutet. ... kanske har det att göra med tiden på balettskolan.... I don´t know - men jag är alltid först upp på dansgolvet ute på krogen :)
Hur som. Underbart att inte ha bokat upp sig för något. Jag tänker banne mig vila upp mig inför den nya arbetsveckan. Och eftersom det är min Bussvecka så måste jag VERKLIGEN vila upp mig.


Kommentarer
Postat av: Evelina

ja jättekul, det är en helt annan sorts lugn där, som man inte kan få nån annansans =) det vore kanske nåt för dig, börja rida? =) koppla bort en del dumma tankar o bara va =)
se till att vila upp sig ordentligt nu!!

kramar!

2007-10-27 @ 22:16:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Vila upp dig gumm,an,jag har en toppen födelsedag som e slut om 44 min *s* även om firandet pågår en vecka till...Ta hand om er båda 2. Puss å kram

2007-10-27 @ 23:16:18
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin