När tankar blir till handling och när allt till slut inte fungerar...


Publicerat den: 2007-10-04 [10:36:38]

image584

Kanske vågar jag skriva här någon gång.
Kanske inte...
De som känner mig. Och då menar jag verkligen - KÄNNER MIG vet ju vad allt går ut på.
Vissa försöker att inte lägga sig i och tror att tystnaden ska lösa allt.
Andra skojar om det och vifftar bort det.
Mina föräldrar tror att tjat hjälper...
Hur kunde det går så här långt.
Jag av alla borde ju veta vad detta leder till.
Jag skämms som en hund varje gång tankarna dyker upp - och varje gång dessa tankar slutar i handling.
Jag kan endast be min familj och mina vänner om ursäkt för mitt avståndstagande.
Men för tillfället behöver jag min struktur och jag måste SJÄLV få planera hur dagen kommer att se ut...
annars kan ju allt bara gå åt skogen.


image583


Kommentarer
Postat av: Angel

Vad d än är,så hoppasj ag du mår bättre snart

2007-10-04 @ 10:57:21
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Älskling

Jag står på din sida alltid, stödjer dig i din kamp. Hoppas du vill detta, tyvärr får det mig att skriva och tänka på det jag säger så ofta...DU måste vilja, annars funkar inget. Om detta känns omöjligt...be om hjälp. Jag finns här, dina drömmar finns hos dig och mig. Det finns hjälp att få.
Nu om nått jag precis fick i min mail box, H å J har gjort slut igen, vet ej orsaken eller nått men familjen F mår inte så bra just nu.
Pussar till tusen till mitt hjärta!!!!

2007-10-04 @ 17:16:38
Postat av: Junitjej

Svar till Teddy: Jag brukar använda bildredigeringsprogrammen Adobe Photoshop CS2 och PhotoImpact 12.

2007-10-04 @ 17:25:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Evelina

usch då...en jobbig dag? tänker på dig och hoppas det känns bättre snart!
kram!

2007-10-04 @ 20:13:48
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin