Nytt badkar och nya thékoppar... thats life.


Publicerat den: 2007-10-03 [20:46:04]

Hej hej allesammans.
Nu så är jag hemma och vi har installerat det nya badkaret som vi fick i present av mina föräldrar i sändags:)
Det blev jättefint och stiligtibadrummet och man kan äntligen göra sig med den förra ägarens badkar... SKÖNT!!!
Ja - kort och gott har dagen varit lite småseg på SU men uppgifterna och kollegorna är helt underbara så man lär sig att bortse från sådana moment. Och imorgon mina vänner kommer jag att vara på Blodbussen och vi kommer att ha Bäckebol som destination:) See you there:)

Här kommer ett litet inköp som ägde rum idag:




Blir ni överraskade på att jag köpt thékoppar???

image578

Kommentarer
Postat av: Angel

Söta koppar,ja du jag har ca 10-15 böcker tlll att visa,som tur är betala jag inte för alla böcker då en del blev presenter från jobbet som vi fick välja. Men såklart kom d även med presenter till kommande jul och 2 böcker till sambon bla =) å hans bror å min syster mm...

2007-10-03 @ 21:04:46
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin