Orkidé förgyller hemmet.


Publicerat den: 2007-10-06 [17:24:20]

image590Nu snart måste jag börja göra mig i ordning.
Älsklingen och jag ska ju hem till några vänner och inviga deras nya hem på Näset - ska bli spännande :)
Mamma kom precis över med typ världens största och vackraste Orkidé :) Den ska vännerna få ikväll. Det blir nog väldigt vackert i huset.

Dagen har varit helt okey.
Tankemässigt började den bra men just nu börjar det att vackla.
kan nog bero på att jag ramlade in på en sida på nätet - och nu kan jag inte sluta tänka på det.
Ush. jag både vill och inte vill. Undrar mycket vem av mina "båda" sidor som blir vinnaren....
...det återstår att se....
just nu är det den hemska sidan.
fan.


♥ Hoppas ni alla får en trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad fin den var! usch, inte kul att känna så, du får gärna berätta om du vil, jag "lyssnar" =)
kram

2007-10-06 @ 19:44:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin