Rosa bandet och forskningens viktigaste syfte!


Publicerat den: 2007-10-03 [22:05:56]

Ni har väl inte missat att Rosa bandet har börjat att säljas i utvalda butiker runt omkring hela Sverige.
Rosa bandet stödjer kvinnor med bröstcancer och samlar in pengar till bröstcancerforskning och utveckling inom själva forskningen.
Snart är det även dags för Rosa bandet galan. Don´t miss it!!!

image580

Rosa bandet finns i olika varianter.
Jag köpte min i tyg från Pressbyrån för 20 kr.
Och en Rosa bandet brosch från Hallbergs guld för 49 kr.

Kommentarer
Postat av: Jen

Den från Hallbergs guld var jätte fin. Jag får nog köpa mig en tygis för vi har inte butiken där jag bor. Men det funkar ju det med. Hoppas du mår bra :) Kram

2007-10-04 @ 00:00:29
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Angel

fick en brosh av samboin förra året ska nog köpa en i år själv + rosa bandet som jag redan köpt

2007-10-04 @ 08:52:31
URL: http://angelsmode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin