Att lulla runt med bEst vännen:)


Publicerat den: 2007-09-16 [14:48:34]

Ohhh vilken trevlig kväll det var igår.
Kanske blev det för mycket av det goda - som det vanligvis brukar vara, men vi hade skoj och det är huvudsaken:)
Jag ordnade upp med räkor, kräftor med tillbehör och en del vin/drinkar till tjejerna:) Gott!!!
Best vännen och jag var efter vin/drinkkvällen på självaste Trägår´n och lullade omkring, dansade genom den rökfyllda lokalen och tog oss lite till av det goda! Älsklingen kom därefter för att hämta hem oss.
Ojjjjj - det är inte som innan när man kunde dansa och hålla på fram tills nästa dag - kanske börjar vi bli för gammla??? hahaha - hur som: tack för en mycket rolig kväll:)
Nu ska jag och älsklingen snart äta.
Blev sååå sugen på bakismat men jag tänker vara duktig och woka lite grönsaker med keso och räkor till.

image512

den ultimata bakismaten.


image513

den duktiga bakismaten

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad skönt! duktigt av dig att välja bort det onyttiga =)
här e det bra, liiite småförkylt bara annars inget att klaga på!
kram

2007-09-16 @ 15:35:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Jen

Vi går genom Resia. Vi säger vad vi vill ha så får dem leta på.
Vi har bara flygstolar nu. Finns massor bra hotell där nere. Allt av olika klasser. Men jag ska nog säga att det kan vara skönt att boka rum typ två dagar här hem i från så hinner man springa runt och leta dagen efter man har kommit. Man är ju rätt trött och sliten när man har landat. Har ni tänkt att åka iväg någonstans? Ha de gott.

2007-09-16 @ 16:09:55
URL: http://jenfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin