GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BESTASTE!!!


Publicerat den: 2007-09-28 [07:16:14]

Arbetsdagen är igång. Nu ska jag ge mitt allt. Började tidigt och kommer att gå lite tidigare:)
Därefter väntar kel med best vännens katt ett tag. De är i Tallin och vi tittar till missen lite då och då:)
Btw: GRATTIS GUMMAN PÅ DIN 26 ÅRS DAG!!!
Ikväll väntar även ett intensivpass på SATS och därefter hem för att städa och fixa i ordning hemmet lite!
Mys med älsklingen står högst på schemat:)

Ha en bra fredag mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ha ha,,,,jag har städat...så nu hoppas jag vi myser här i soffan och pussas NU..japp just NU!!!
Äter gott, å bara myser.
Puss.nu kommer du.
LOVE!!!!

2007-09-28 @ 18:20:37
Postat av: Anonym

Älsklingen: Nu såä r jag hemma och här är så underbart städat och fint och helt underbart! Du är finast i världen:)
Love you en massa massa:)

2007-09-28 @ 21:38:47
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin