När man är hög som ett hus...


Publicerat den: 2007-09-21 [22:43:17]

image535
Ojojo mina vänner. Idag hade jag tänkt banga mitt tredje spinningspass på SATS för denna veckan.
Jag var helt enkelt lat en fredag - så där som man brukar vara efter en hård arbetsvecka.
Ute regnade det och så blåste det också :( Ush. jag hade två tunga kassar med mat och var trött i kropp & själ.
Men vilken tur att jag ändå tog mig dit och körde passet.
Det var ett Tour de France pass med en otroligt bra kvinnlig instr.
Hon var fräck och pushade oss till max. Jag var helt hög och endorfinerna bara vällde fram efteråt:)
Underbart underbart underbart. Jag är fortfarande pigg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin