När man är underbarast i världen - så är man helt enkelt det.


Publicerat den: 2007-09-28 [21:36:14]

image559

Todays day. Ohhh en tuff men rolig och samtidigt tröttsam dag.
Jobbat från tidig morgon. Tappat en massa blod, druckit en massa kaffe. . .
Älsklingen hämtade mig och vi får för att kela med best vännens kisse som är ensam hemma för tillfället:) Jesus Kristus vilken stor katt det där är, men han är kelig och gosig och vääääldigt lekfull:) Han gosade ner sig i min jacka till slut och ville inte att jag skulle gå:)
Vi hann med att handla färska räkor till middag och därefter fick jag mig ett intensivpass spinningSATS:)
Utan favvo läraren men eftersom Tour de France är så självständigt och jag själv får välja intensitet, styrka och motstånd så fick det gå iaf:) Rek. verkligen den här typen av träning om du vill ha maximal förbränning:)
.
.
.
Helt slut efter träningen. Jag öppnar dörren och tror att jag ska mötas av ett smutsigt hem.
Men vad möts jag utav????
ETT HELT FANTASTISKT RENT HEM. Älsklingen hade städat - HELA JÄKLA VÅNINGEN!!!!
Och ställt fram våran mat och allt:) SÅ UNDERBART GULLIGT OCH FINT AV HONOM!!!
Ja - han är fin min man. På alla sätt och vis.
Jag är helt slut just nu och vill bara sitta och kela här i soffan...

Vad gör ni ikväll då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin