AKUT BLODBRIST och kaoset i stan . . .


Publicerat den: 2008-04-29 [19:44:29]


image1445
med min man en solig kväll i Grebbestad.

Godkväll sötisar. Dagen har verkligenvarit hektisk idag. VI HAR AKUT BLODBRIST - igen!!! Folk strömmade in och ni vet ju hur dagen flyter på då... Så kära vänner - ni vet vad vi behöver!!! Imorgon finns jag på Sahlgrenska :) Hur som - tisdagen är över. Jag har trampat på trappmaskinen och spinningscyckeln. Solen lyser in här och jag ska snart sjunka ner i soffan för att umgås med mina två pojkar. Så mycket mer blir det inte under den här hektiska tisdagen.
Imorgon är det valborg. Många unga grisar ner sig för första gången då. Jag själv kommer förmodligen dricka något glas eller så med två vänninor men mer än detta blir det inte. Jag har inget behov av att ränna omkring bland kaoset i stan. Folk dricker verkligen som svin och mår väldigt bra av att visa upp hela cirkusen. Nice :(

Hur som.
Vad ska ni hitta på då?

Kommentarer
Postat av: evelina

åh vilken fin bild på de äkta makarna =)

jag jobbar varje dag tills fredag nu så det b lir nog inget speciellt på valborg! kanske grilla =)

vad ska ni hitta på?

kramar

2008-04-29 @ 20:38:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej sötos...Ni är så söta tillsammans...Då är det valborg och kungens födelsedag så alla firar honom,hihii.....ska du fira valborg på något speciellt vis? Ska mysa med min älskling och äta gott och kanske åka ut och kolla på bålet om det är uppehåll från regn.men det visar sig i kväll vad man känner för då..ha en jätte skön dag...stor kram på dig

2008-04-30 @ 15:04:36
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin