Kort och gott om Teddy!


Publicerat den: 2008-04-10 [21:53:14]


image1358

Hittade denna roliga hos denna underbara
tjej!
Jag utmanar dessa sötisar: Evelina, Angel, Best vännen, Mindy.

A - arbetslös har jag aldrig varit.
B - balans är något som är omöjligt för en äkta våg.
C - jag kan käka en hel citron utan att röra en min.
D - balett har jag dansat 5 år i rad. Varje dag!
E - envis som en idiot.
F - familjen är numer ett för mig.
G - galen är en av orden som mina vänner beskriver mig med.
H - hjälper andra mer än mig själv.
I - kan irra omkring i affärer utan att köpa det jag var ute efter.
J - har alltid drömt om att jobba med de yngsta människor på denna jord.
K - kontrollbehov som väldigt få.
L - lagom är svårt att få till i livet.
M - mammi är världens bästa kvinna.
N - kan ibland ha svårt för att säga nej. Vilket inte är bra.
O - omtänksam är en av människans bästa egenskaper.
P - pratsam i tid och otid.
Q - quorn är gott och vädligt nyttigt.
R- rastlös vid lugna stunder. Svårt att sitta still.
S - städmani när rastlösheten sätter igång.
T - tröttnar fort på ledigheten. Träningsmani med andra ord.
U - har kunnat dansa på Ferdinands lilla dansstapel utan att ramla ner.
V - när blir man vuxen egentligen?
X - xanor är starka och farliga tabletter.
Y - Y?
Z - Zorro heter best vännens kisse katt.
Å - har ofta familj och nära vänner i åtanke.
Ä - ärligheten
är bland det viktigaste för mig.
Ö - skulle gärna vilja bo på en öde ö ett tag.

Kommentarer
Postat av: Lexi

Va häftigt!! Inte många som har den stilen nuförtiden=) Varför just i bulgarien? Japp, jag e förlovad, han fria på nyårsafton som varit=) Mmm verkligen hemskt det med Engla...

2008-04-10 @ 22:10:58
URL: http://alexxxi.blogg.se
Postat av: Lexi

Tackar=) Vi ska gifta oss i Sverige, har hela min släkt här, d e bara han som har dem flesta av sina släktingar i Libanon. Har faktist inte börjat kolla än med tanke på att vi inte e säkra om det blir nästa år. Hur länge har ni varit förlovade? Va kul att du ska gifta dig där! Hehe han kommer få en ordentlig upplevelse! Och den filmen e hur rolig som helst!

2008-04-10 @ 22:21:21
URL: http://alexxxi.blogg.se
Postat av: Teddan

Kul blogg! Romantisk!

www.teddan.blogg.se
Detta ÄR roligt!

2008-04-10 @ 23:02:20
URL: http://teddan.blogg.se
Postat av: evelina

ska göra den där när jag kommer hem!

kram

2008-04-11 @ 08:31:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin