Mitt lilla hjärta :)


Publicerat den: 2008-08-15 [05:57:50]



en väldigt fundersm liten chihuahua. En sådan ska han få av mig idag :)


Vaknade ganska så tidigt idag.
Grannens dotter envisas titt som tätt att sitta utanför vårat sovrumsfönster och skrika hysteriskt med sina kompisar. Så antingen får man vara beredd runt 1 tiden på natten eller så sätter hon igång runt halv 5 tidigt på morgonen :(  Tja - man kan ju undrar när hon sover över huvud taget???

Hur som. Jag är vaken nu och gör mig redo för jobbet.
Ikväll ska vi ha lille mannen hemma hos oss :) Det är lycka det!!!

Ha en fin fredag mina vänner.

kramis

Kommentarer
Postat av: Dunne

Underbart vacker och söt vovve.

2008-08-15 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin