Men hur går detta ihop?


Publicerat den: 2008-12-15 [22:13:10]

Ohhhh fan hur fungerar detta?
Nu precis öppnade jag upp Ping pong där vi på BM 02 har fått fin fina resultat på senaste tentamen i Antikonception!
Jag själv förstår inte hur jag fixar detta?
Jag har aldrig i hela mitt liv läst så lite men förstått så mycket. ALDRIG!
Just nu - på denna utbildning så gör jag bara det jag ska och förstår för en gång skull :) Jag förstår. Och det är nice det.
Första terminen som alla har skrämt upp mig för är nästan över .... och jag njuter.


ville bara skryta lite till.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Självklart ska du skryta! :-) Grattis!!

2008-12-16 @ 19:03:28
URL: http://lifeofkilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin