What a wonderful holiday<3


Publicerat den: 2008-12-25 [20:50:28]







GOD JUL PÅ ER ALLA SMÅ SÖTNISSAR!!!



Vilken härlig julafton det har varit - fastän jag varit lite halvt i dimman och somnade vid matbordet när vi spelade yatzy. Darling fick leda mig in till sovrummet där jag däckade av med handen i knäckskålen...
Jag avslutade som sagt sista natten på MÄVA på självaste julafton och därefter bar det av till Alingsås och julbrunch med julklappsöppning hemma hos sötaste svägerskan med familj.
Därefter bar det av hem till mammsi och pappsi för julmiddag och mera klappar. Tydligen har vi varit väldigt snälla i år.

Bland klapparna fanns spel, Sex and the city filmen, Abba singstar, Abba - the movie, Nöjesmassakern, glöggkoppar, hela Wiie spelet och så en del pengar som verkligen behövs. Älsklingen är helt uppe i sin Wii och stod redan halv 8 i morse och spelade tennis. Men alla dessa presenter är bara dyrbara ting i glittrig presentpapper. Jag kan lika gärna vara utan dem. De ända som behövs är hälsan i behåll  - och då vet jag NU hur viktig denna mening är.
Hälsan i behåll och mina nära och kära bredvid.
Nothing else matters.

Detta är våran första jul som man och hustru btw. <3


Ps: datorn går fortfarande inte använda till att lägga upp kort. Men de kommer.



Ha en fortsatt fin kväll och vecka.

Kommentarer
Postat av: Milla.

så fina ni är på bilderna i headern :)

2008-12-26 @ 00:49:29
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad fina julklappar du fått !!

Kramar

2008-12-26 @ 15:23:33
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som en underbar jul måste jag säga :-D

2008-12-26 @ 15:29:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin