4 år av oändlig sorg!!!


Publicerat den: 2008-02-13 [06:48:54]



image1098
4 långa år har gått sedan Hera försvann och även 23 andra hjärtan och själar ner i djupet. Idag är en mycket tung dag för mig och för många andra. Idag är det 4 år sedan Filko, Ferdinandov, Georgiev - ett förre detta hjärta, kärlek, allt - inte med vilja, men med tvång - hamnade på andra sidan stranden.

Jag tror det var någonting om enkelheten i att mötas.
Någonting om värmen mellan händer & mellan ögon.
Och om alla de där språken som inte alls har med ord att göra.
Jag tror det var någonting om mjukhet utan rädsla.
Någonting om att våga lita på och stå kvar och inte alls gå sönder.
Jag tror det var någonting om självklarheter hos drömmar.
Någonting om att dansa i regnet och sjunga högt. . .
och att aldrig tvivla på skrattens förmåga att bygga broar.
Jag tror det var någonting om att leva.


- anna irekvist-

Kommentarer
Postat av: pelle

Det är tragiskt, men du gör rätt som går vidare du verkar vara en stark person, o du har ju något att se fram i mot i sommar, trevlig sida.

2008-02-13 @ 06:55:05
URL: http://pappaper.blogg.se
Postat av: Angel

Åh gumman beklagar verkligen :( fy vet hur det känns delvis men man vet alkdrig fullt.Känns fel å komma med detta besked för det gör ju egentligen inte sååå mycket men du har vunnit 2 biljetter till ps i love you så maila mig din adress genast så vi kan skicka biljetterna.

2008-02-13 @ 08:01:37
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan! Det var inte meningena tt du skulle gå och tänka på bakelserna varje dag nu..hahahha...då får du gå ner och köpa en så får du berätta hur den smakar....Hoppas att du får en bra onsdag...kram kram

2008-02-13 @ 10:45:10
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Älskligen

Jag vet vad denna dagen betyder för dig, jag finns här hos dig och för all framtid min älskling!!!
Bombom Nemo är nu glad igen och längtar så efter dig....han vill u visa att han är duktig och varit hos läkaren idag, ......men men han var ganska så rädd....hahaha han började skaka lätt när vi kom in på kliniken.
Pussar på hela dig!!!!

2008-02-13 @ 13:26:15
Postat av: evelina

jag lider verkligen med dig, beklagar av djupet av mitt hjärta men vet att inga ord kan göra sorgen mindre. Tänker på dig tjejen!

kramar

2008-02-13 @ 22:01:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin