Konsten att supa skallen av sig.


Publicerat den: 2008-02-09 [16:01:39]


image1071
En favorit i repris. Tavlan i tvättrummet.

Sitter hemma för tillfället och bara gör precis ingenting. Det är så skönt att inte behöva göra någonting alls. Många av oss jobbar ihjäl oss varje vardag för att i princip supa oss redlösa på lördagen och sitta hemma och kräkas hela söndagen. Eller så engagerar man sig i en massa måsten så tröttar ut en - och måndagen känns som pest och pina. Visst är det trevlig att träffa vänner lite då och då - men då och då är inte ett måste.


Kommentarer
Postat av: Angel

Hrligtå
ta det lugnt gumman,jag har dock tänkt så mycket senaste tiden sen jag tog beslutet att jag behöver hjälp,men jag ska till läkaren nu nästa vecka och sen nån psykmottagningen det MÅSTE man tydligen sen hoppas jag på det bästa.Jo det handlarm ycket om vilja,viljan var stark första dagarna jag kom hem efter beslutet nu blir det svårare för man går in i gamla spår om och om igen.Livsfarligt men det gäller att kämpa,så skönt att kunna prata med dig också.

2008-02-09 @ 16:10:21
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

vilken söt liten tavla =)
och visst är det så, man måste inte alltid vara överallt och alla till lags, det gäller att ta hand om sig själv och ladda batterierna helt emellanåt.

kram

2008-02-09 @ 17:52:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin