Kullebyttor och en gladis :)


Publicerat den: 2008-02-23 [22:37:43]


image1159


Jag gör kullebyttor i sängen och lillemannen tycker att det är helfestligt. Han ligger där och vifftar på svansen - samtidigt vaktar han sitt ben. Som om jag vill ha hans ben. Yeah right, väldigt gärna tack.
När jag var en liten en - så brukade pappa och jag slå kullebyttor i sängen eller soffan medans mamma gick omkring och gormade över allt stök som vi var skyldiga till. Det minns jag än idag. Jag önskar mig tillbaka ett tag.

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi vad härligt det lät med kullerbyttor =) och härlig bild på dig och din bebis!

kram

2008-02-24 @ 10:57:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin