Skuggan av mitt forna jag . . .


Publicerat den: 2008-02-28 [21:19:12]


image1175
Morgondagens glädje. Älsklingens skål och min :)

Godkväll mina älskade bloggläsare. Vad goa ni är som läser och tittar in här då och då. Och vad dum och seg jag är på att skriva här de senaste två veckorna. Men det ska ju bli ändring på det. Jag sover och äter bättre och allt känns som om det är på rätt väg. Inte fan visste jag att bakom den mörka mörka muren - gömde sig ett liv fyllt med ljus, ork, glädje och skratt. Jag tänker aldrig mera bli skuggan av mig själv. Aldrig.
Nu säger jag inte att jag är frisk eller undkommer ångesten. Jag är långt ifrån frisk. Men jag är på god väg. På mycket god väg. Det gäller nog att hamna på botten och krälla där som en parasit innan man bestämmer sig.
I helgen hade jag tänkt berätta lite om varför vi har så många dieter och varför dessa dieter just är SÅ MÅNGA.

Hur som. Hur mår ni denna torsdagskväll?
Imorgon är det ju fredag :) Vad händer då?
Jag ska dansa och träna kondition och sedan äta lite naturgodis :) Det är livet det. Det är livet.

Kommentarer
Postat av: Angel

Fortsätt kämpa gumman och njut av kvällen.

2008-02-28 @ 21:42:08
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Angel

I sensommar skaj ag på Bröllop kan inte du berätta vad man som gäst ska klä sigi för färg tex?jag är van vid svart men lixo md funkar INTE haha,hjälp med råd gumman

2008-02-28 @ 21:48:14
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: evelina

vad HÄRLIGT gumman att du själv känner att det är på väg åt rätt håll!! jag hejjar på dig jag =)
kramar

2008-02-28 @ 22:29:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin