Vårkänslor med blommor!


Publicerat den: 2008-02-16 [15:42:53]


image1115

Soligt och vackert har det varit ute idag. Och tänk att det är påsk nästa månad redan. Herre min Gud...
Jag tror ju fortfarande att det nyss varit Julafton och vi hade en massa folk här hemma. Det bästa hur som med våren är ju alla blommorna. Och då pratar jag om färska blommbuketter, snygga krukväxter och fräscha krukor:)
Jag har mina orkideér här hemma som håller år efter år. Jag behöver bara gå förbi med vattenkannen en gång i veckan så håller de sig :)Verkligen värt att investera i om man vill ha något som håller länge. Och inte någon jäkla ICA - orkideé - utan en stor och snygg en från en riktig blomsterförsäljare :)

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

I veckan hade vi en omröstning om vilket smycke vi skulle lotta ut. Det vinnande smycket blev ett par silvriga bamboo öronhängen. Vill du vara med? Klicka då in på vår blogg för tävlingsregler.

2008-02-16 @ 16:28:43
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin