Att måndagen ändå kan vara så härlig.


Publicerat den: 2008-01-28 [21:27:34]

Hej hej mina vänner. Vet ni vad? Måndagen är över och nu är det endast 4 dagar kvar tills det är lördag igen :) hahaha - nej men, det gick bar idag. Vi har haft det otroligt lungt för att vara Droppen Nordstan och verkligen haft tid för att umgås, prata och skratta tillsammans :) Otroligt skönt och verkligen behövligt efter sådana intensiva veckor på jobbet.
Dock är det inget bra i kroppen och jag skulle kunna gissa på att att den riktig förkyldning är på väg eller så kommer den bara att passera utan några som helt spår. Jag hoppas på det sistnämnda!!! Jag vill inte sitta hemma utan vara igång - jobba, träna och umgås med mina älsklingar. Veckans plan ser ut som följande:

Jobbet: Varje dag under veckodagarna. Två kvällar och 3 dagar. Upplärning med plasmakörning under morgondagen. Tydligen ska det inte vara klurare än Trombkörningarna.

Familjen: Lung och ro. Undvika matprat och försöka lägga sig i tid tillsammans. Inga fester under kommande helgen och bara köra med thé och promenader.

Träning: Hahah - jag ska undvika att avslöja hur mycket det blir hela tiden. Men jag trivs och det är inga som helst tvång. Jag ska ha roligt under varje pass och inget som jag själv tvingar mig till.

Behandling: Jag hatar det.

image1011
Ohh vilken härlig bild detta är. Här vill jag sitta bland alla gröna busar och träd och bara lyssna på ingenting.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag kommer nog gärna och sitter med dig. Det där var verkligen en harmonisk bild.

2008-01-29 @ 19:19:34
URL: http://missmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin