Beslutsångest is the shit.


Publicerat den: 2008-01-04 [15:21:06]


image906
Så där ja :) Nu har kompisen varit här och vänt hem igen. Verklien trevlig att träffa gammla kompisar från "ungdomstiden" och få prata om allt och ingenting. Jag hoppas verkligen att vi får ses mer ofta nu när du ska bli mamma och allt :) Hur som. Snart dags för träning på SATS - jag längtar :) Innan ska jag dock iväg och handla lite produkter inför älsklingens födelsedag på söndag. Det får antingen bli en tårta med bär eller en varm hallontårta.
Lite beslutsångest för tillfället :/ 

Kommentarer
Postat av: Angel

Låterj u urgott med varm hallontårta så här i Vintertider *s* hoppas ni får en mysig kväll.

2008-01-04 @ 21:07:42
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Evelina

åh vad mysigt med bebis i närheten =) jag vill med att nån ska bli med barn ju!!

haha den där beslutsångesten känner jag väl igen =)
vad ska du köpa till din älskling?

kramar

2008-01-04 @ 21:19:32
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin