Danssteg. Folktomma gator.


Publicerat den: 2008-01-26 [08:24:15]

image998Godmorgon mina vänner. Idag är det lördag och jag är uppe rätt så tidigt med tanke på den lediga dagen :) Men det känns bra och nyttigt. Ska snart iväg till stan för att ta några danssteg på SATS för tredje gången denna veckan. Sedan har jag min "egentid". Den kostar nästan ingenting. Knappast en 20 - lapp. Kaffe från Seven. E, musik i öronen och de folktomma gatorna. Det är något magiskt över folktomma gator, precis som gammla hus som lämnats åt sitt öde. Vackert! Btw. Det blev filmen Försoningen igår. En vacker men tragisk film. Folk omkring snyftade. Jag höll masken. Vackra skådespelare och filmen var mycket vackert uppbyggd. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin