Nu ska jag VÅGA!!!


Publicerat den: 2008-01-30 [18:57:25]

image1018Godkväll mina vänner. Nu är jag äntligen hemma hos lillemannen och gissa om han blev superglad när jag äntligen öppnade ytterdörren och han fick klänga på mig innan jag lyfte upp honom. Tusen och åter tusen pussar fick jag som hej :) Min älskling!!! Hur som. Jag har efter ännu en dag på bussen varit och spinnat på SATS och handlat en del mat. Ikväll blir det annat på tallriken än sallad och Fazer grovbröd. Jag har nämligen tänkt överraska älsklingen med kyckling, RIS och liiite sallad till. Jag ska alltså äta RIS - vilket jag inte gjort på över ett år. Det ni. Och det är självvalt. Känslan av att jag MÅSTE börja NU har suttit i huvudet, hjärtat och själen under 2 dagar nu - något som inte hänt sedan det började gå snett. Jag ska alltså käka VARM mat - självvalt :)
Men det är inte smärtfritt. Jag har tänkt och grubblat och tagit tillbaka tanken om och om och om igen. Men nu ska det gå. Jag ska över den jäkla tröskeln. Jag måste!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas allt går bra nu bara.........

Kommentarer
Postat av: Kwisse

Vad skönt. Jag håller i Teamstyrka, smaklig spis :)

2008-01-30 @ 19:03:41
URL: http://kwisses.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej hej!
Ville bara önska dig en bra kväll. Duktig som tränar är du!!
Kram

2008-01-30 @ 19:52:59
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Anna

Mmm vad jag blev sugen på kinamat nu..något med sötstur sås och jasminris. Det får det nästan bli till helgen!

Vad spännande att bröllopet är i Bulgarien! Ni får lära honom när han ska säga ja iaf ;)
Jo min sambo är helsvensk, vi är båda från Lund.

Hoppas du haft en bra dag, kram!

2008-01-30 @ 20:00:10
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin