Det är inte pengarna som gör det. Det är DU!


Publicerat den: 2008-07-19 [11:28:37]


Godmorgon mina vänner! Vad händer idag???
Jag själv har startat dagen med ett spinningspass och ett corepass på SATS och känner mig som en ny människa :)For real! Här hemma laddas det nu med lite frukost och sedan är det nog dags för lite shopping och fika med darlingen min. Och visst kan det ibland vara lite tight i fickan - speciellt efter semestertider och i slutet av månaden. Men vet ni vad? Man behöver inte många slantar för att ha en mysig stund.
Här om dagen tex, så köpte vi kaffe från Shell Select - drack den i bilen och pratade framtid. Kaffet som smakade jord - var bland det godaste jag druckit :) Så det är inte pengarna som gör vardagen...

Hur som...
Kvällen kommer att spenderas med lite vin och taccos :)

Godmorgon!


Här är en till som får mig att känna lycka. Mitt vittne. Min barndomsvän. Min granne. Min älskade Ivelina...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan..Så söta bilder ni har tagit under bröllopets dagen..Hoppas att du får en skön och trevlig lördag..något skoj som sker? kram på dig

2008-07-19 @ 11:46:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin