Dags att utmana er :)


Publicerat den: 2008-07-30 [22:19:57]

Utmanad av söta Linnea.

10 favoriter
Dialekt: Helt klart norrländska. Ni är för goa :)
Mat: Klart och tydligt far-mors mossaka!!!
Låt: Många - kan inte ha någon favorit.
Tecknad figur: Homer the man.
Sport: Dans :)
Komiker: Björn Gustavsson.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Lakrits eller choklad :)
Soloartist:

9 för tillfället:
Humör: Nedvarvnings-humör. dvs: Trött.
Tanke: Ledsen över att far-far är dålig igen.
Kläder: Nattlinne i siden.
Bakgrund: En morrande hund.
Känsla: Sorg i hjärtat.
Tid: 21:58.
Bästa sak: Att pappa varit här.
Irritationsmoment: Rika vill ha mer.

8 första:
Bästa vän:
Ivelina Bardarova.
Husdjur: Lucie - the dog.
Kyss: Gosho på nedre gatan i Galta :)
Piercing: Naveln och så öronen.
Förälskelse: I Gosho.
Cd- skiva: BSB eller Spice girls.
Bil: ingen...
Ord: Mammmmm så klart.

7 senaste:
Telefonsamtal: Pär my love.
Mat: Taccosoppa.
Dryck: Vin.
Biltur: När darling körde mig till jobbet i morse.
Tv program:
Spelad låt:
Because I need you boooo - något liknande.
Köpta klädesplagg: Byxdress i svart.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: NO!
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Ja...hahaha.
Badat naken:
Ja.
Varit med på tv: No.
Varit med i tidningen: Ja.

5 nej tack:
Skolämne: Matte. Ushaaaaaa.
Mat: Blodpudding.
Musik: Hard rock.
Dryck: Absint.
Djur: Spindlar får jag nog säga - fastän det är en insekt.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Löste en svår suduko.
Du kan höra just nu: Nemos fnissande i köket.
Du inte kan leva utan: Min man och våran son.
Du gör när du har tråkigt: Städar!!!!!! 

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mamma. Frida. Ivelina.
Du tycker om: Allt för svår fråga. Jag älskar alla som står mig nära.
Du inte gillar: Inga nämnda.

2 val:
Hund eller katt: Gissa 1 gång!
Cola eller fanta: Cola :)

1 önskan:
ATT VI ALLA FÅR VARA FRISKA OCH GLADA!!!

Jag utmanar: Evelina, Mindy och Angel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan.Det var helt underbar semester tripp upp i landet. Kommer bli fler gånger. Så skoj att jag är utmanas..Kommer göra det i morogn när jag får tid över. Har 2 on halv vecka kvar så det kommer bli mera under smesterna,,men det inte vad än.Ha en skön kväll..ska sova nu,,,trött efter en lång resa hemåt..kram kram

2008-07-30 @ 22:31:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Angel

Åh så kul gumman,tack.Ja nu ska d nog va över allt gick bra tills jag såg blodet haha.

2008-07-30 @ 23:02:04
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin