Mammas lilla skatt. Mitt allt.


Publicerat den: 2008-06-22 [21:42:29]



som bäbis i hundkorgen. Bla. en av de första bilderna på honom.


Mammas sötaste vän.♥

Mitt lilla hjärte gull, jag älskar dig så att det gör ont i varje liten del av mig.
När du klappar mig med tassarna eller snusar på mig med den kalla nosen.
När du helt utan anledning kastar dig över mig för att överrösa mina kinder med pussar.
Eller när du på mrgonkvisten kryper tätt så tätt inpå mig för att värma din frusna nos.
Sedan den dagen . . . då du spanade på mig från valphagen . . .
då de andra valpisarna var så tuffa och ville komma upp.
Men du. Du bara tittade på mig med dina jätteögon och spelade stora killen med en blå kanin i käften.
Sedan den dagen är jag kär.
Nemo älskling.
Jag skulle aldrig för någon/t i världen byta ut dig.
Du äger mig nu och för alltid.

/mamma

Kommentarer
Postat av: Nathalia

men gud så otroligt sött.

Blev ju kär nu jag med ler.

Vad är det fär ras??

Kram!!

2008-07-08 @ 12:38:49
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin