Välkommen till världen Alexander!


Publicerat den: 2008-06-15 [20:50:17]


Torkas efter kvällsduschen.

Seg dag idag.
Vi har varit på middag hos far min och pratat med far-mor och bulgarien. Tyvärr är far-mors man väldigt dålig och just nu vet vi inte hur det kommer att bli med hans hälsa. Vi ber och hoppas från djupet av våra ♥ att han kommer tillbaka tills oss och blir frisk igen.

Ett stort grattis vill jag säga till min underbara faster som igår blev två barns mor.
Välkommen till världen min älskade kusin Alexander :) En liten pojke med mörkt hår, ljus hy och långa naglar :) Vi väntar på kort på det lilla hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Vilken sötnos:)

2008-06-17 @ 18:44:26
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin