Egentid är guldvärd!


Publicerat den: 2008-03-22 [11:49:20]


image1271

Gud vad underbart det är att vara ledig. Jag behöve verkligen dessa 4 lediga dagar för att kunna koppla bort livet lite granna. Fritid och egentid kan verkligen inte mätas i pengar och just nu när man har så mycket annat att jobba med så är denna frihet guldvärd.
Träningen var verkligen kanon idag - och jag älskar verkligen känslan efteråt. De första 8,5 min känns verkligen kan jag lova men ruset därefter går inte att beskriva i ord - det måste uppleves. Kanske något i stil med - ruset efter 1,5 glas vin. Härligt. Underbart. Jag orkar så mycket mer nu. Jag är pigg och har färg på läppar, kinder och ansikte. Jag är inte sjukt gul längre och mitt blodvärde är på topp :) Hihihi - målet är att kunna bli blodgivare efter utbildningen - då jag förhoppningsvis är riktigt frisk och kry :)
Men nu så sitter jag här med en kopp kaffe och väntar på att pappa ska komma och hämta hem mig och vovven. Vi ska måla ägg, göra bulgariskt påskbröd och vara far och dotter :)

Hoppas ni alla där ute får en trevlig påskafton. Ta det lungt ute på vägarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin