En liten tår av lycka :)


Publicerat den: 2008-03-26 [21:36:39]

image1301OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vilken underbar serie Barnmorskorna var :) Jag älskar den redan. Varje onsdag ska jag verkligen försöka se den på tv. Och fungerar det inte så är det datorn som gäller. Absolut. Verkligen en väldigt fin serie. Och det sista paret - kvinnan som hade kämpat i mer än en halv dag - vilka sötisar till människor. Och vilken farsa ha :) Jag började ju själv att fälla tårar när han satte igång :) Jag kommer nog att lipa mig igenom mitt första år som barnmorska :)


Kommentarer
Postat av: Lina

fan jag missade det, skulle ju sett det :p

2008-03-26 @ 22:44:37
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin