Hotell Koral - fixad!


Publicerat den: 2008-03-24 [20:05:57]


image1296

Nu så är Hotell Koral bokad. 7 dagar ska vi bo där efter bröllopet och har de sist 3-4 dagarna hemma i Galta. Detta för att kunna umgås med familjen och mina kära far-mor. Hotellet passar oss väldigt bra. Ingen hög byggnad. Härliga, stora balkonger. Och så får vi ha vovven med oss :) Därför passar hotellet precis. Sedan så har Ivelina och Mitko baren intill :) Det är absolut inte fy skam det heller. Guuuuuuuuuuuuuuud vad jag saknar de . . .
Området är hur som väldigt vackert. Vi kan promenera med Nemo och så är det lungt och fridfullt på kvällarna. Precis som det ska vara för ett nygift par :) Jag är glad. Vi är glada.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh vilken härlig bild! Vart är det ni ska?

Min påsk har varit bra, lugn och skön! Idag var vi på jättefin restaurang, eller värdshus kan man säga med mormor. Åt massor med gott så jag är nästan mätt än ;) Snöat hela dagen här :/
I morgon ska jag ut på praktik så jag är riktigt nervös nu :) Men det ska bli kul!
Hoppas du har en mysig måndagskväll! Kramar!

2008-03-24 @ 20:14:39
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: evelina

och jag är glad för er skull!!! snart händer det =)

kram

2008-03-24 @ 20:24:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Katja

Åh så härligt :)

2008-03-24 @ 21:41:51
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin