Slamsugning är intressant.


Publicerat den: 2008-03-04 [06:40:24]


image1196

Godmorgon mina vänner. Vad underbart det är att vakna till en värld utanför som inte är kolsvart. Nu går vi mot ljusare tider och det får man banne mig ta till vara på det.

Hur som. Såg ni outsiders igår?
Vad tyckte ni om dessa yrken?

Jag är glad att det finns människor som jobbar med detta - eftersom de behövs. Fast åt andra sidan så förstår jag inte att slamsugning kan vara intressant, hihihi. Eller liksanering? Näää - det vände sig i magen på mig. Jag är nog en klen jäkel. Dock var tjejen som jobbade med slamsugningen väldigt grym :)
Puss på er och ha enfin dag.

Kommentarer
Postat av: Angel

Missade outsider,ha en fin dag tjejen.Kram

2008-03-04 @ 08:40:39
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej snäckan!Hoppas att allt är bra med mig...Då har man fått reda på att man är Laktosintolerans & lita gluten...Så det förklarar varför man blir svullen magen när man verklige inte vill ha det...Så det var skönt att veta hur det ligger till för det var jobbigt att veta att kroppen inte mådde bra...Hoppas att du får en skön tisdag...här lyser solen jätte hög tpå himlen,,så skönt,,ska ta en promenad sen så man får njuta av värmen...Är det i Göteborg du bor? Ha en skön tisdag..så hörs vi av snäckan..kram på dig

2008-03-04 @ 11:22:51
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag svalde en kamra för några år sedan och då såg man hur magen såg ut...men då hade jag inga bekymmer med gluten eller något annat...men de sa att det kommer du få för det ligger i generna...så halv gluten är jag..inget vit bröd kan jag äta,,men fullkorns är inga problem...sen föra vecka så gick jag och sa som det var med att jag regerar på mjölk produkter...då sa han rakt av att jag var laktos..alla sumtomerna som man ska ha instämmer på mig...så det är bara att börja en ny kost runda..men vill jag ha saker som innehåller mjölk så kan jag äta det men då måste jag ta tabletter för att bryta ner det...sså det är inte så himla jobigt som det är med gluten....Jag tycker att du ska kolla upp dig....har du svullen magen så kan det också beror på en känsig tarm och en oroliga också..för så är det på mig,,det kan man inget göra mot mer än ta det lungt..men det ska alltid svullna upp när man ska gå bort och klä sig snyggt,,,det är något man får leva med tyvärr...Har för några år sedan varit inlagd på sjukhuset i 2 veckor för jag hade så himla ont i magen & de viste itne vad det var,,så där gjorde de alla hemska tester och da fan aldrig några förs de sista dagarna när man gjorde en kamra...då visade det sig att jag hade kraftig magkattar och magsår...inte bra när man bara var 20 år men det har förföljt mig hela livet...det är det som har gjort mig så sjuk i min mage...Detta berode på att jag levde ett liv som man kunde ståt emot..men letar sackt än gjort...är man 20 års ålder så vill man leva livet och det gjorde jag också festade och rökte rätt så mycket cigg & sov lita & åt rätt så fet mat och det ena och det andra..sen sa det stopp & det gjort mitt liv jobbigt..så i dagens läge får man lida av mag problem pga att man inte visste bättre då...Ojsan detta blev ett långt inlägg..Kändes att det behövdes förklara varför ajg har såna problem med min magen..hoppas att du inte det är så allvarligt för din del snäckan...Ha en skön dag...kram kram

2008-03-04 @ 12:52:31
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: elinor

Slamsanering.. vad är det? Typ bajsborttagning?

2008-03-04 @ 13:48:39
URL: http://valfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin