Älsklingen är på sin SVENSEXA :)


Publicerat den: 2008-05-24 [12:50:52]




inget sådant hoppas jag :)

Hihihi idag är det darlingt SVENSEXA!!! Han anade att det skulle bli den här helgen men vi fick alla försöka hålla en god min och få honom lite överraskad iaf.
Jag var hur som på träningen när ett blomsterbud skulle plinga på dörren och överlämna en blombukett från kusinen i skåne (darling förväntar sig att han kommer på svensexan. ) Så kanske kunde den här buketten vilseleda honom att tro att ingenting kommer att hända. Blomstertjejen skulle samtidigt be att få låna toaletten där jag gömt en av Pärs skjortor.
Tjejen i fråga skulle komma ut ur badrummen iklädd i skjortan samtidigt som min pappa ringer på dörren.
Hur förklarar man bort att en okänd tjej är klädd i hans skjorta och jag inte är hemma :) ???
Därifrån skulle hans kompisar ta över och jag vet att dagen består av fäktning. Han kommer att vara utklädd till en björn samtidigt som han ska försöka sälja ett uppblåstbart får. Kvällen bjuder nog på utgång också :)

HA NU SÅ SKOJ MITT HJÄRTA.

...this is once in a lifetime...

jag själv har roat mig med träning. Putsat en del fönster i lägenheten och ska snart supa kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin