Sanningens ögonblick.


Publicerat den: 2008-05-05 [10:25:31]


image1472

Såg ni Sanningens ögonblick igår btw??? Hur kan man utsätta sig själv för detta? Hur kan tjejen bara sitta kvar där? Är hon bara värd 75.000 kr? Ush så arg jag blev. . . .
Källa:
www.aftonbladet.se

Programledaren Pontus Gårdinger inledde förhöret med Linus i torsdagens avsnitt då han bland annat fick frågorna om någon av hans vänner har snyggare flickvän än han själv har, och om han önskar att hans flickvän skulle ha silikonbröst.

Linus svarade ja på båda frågorna.

- Det var första gången jag var med i tv. Det var ingen rolig debut, säger Sofia efter programmet.


Femårsdag

Paret firade sin femårsdag tillsammans i studion.

- Jag visste inte att det skulle bli så här. Med facit i hand så skulle jag absolut inte ha gjort det, fortsätter hon.

I går kväll blev blir frågorna ännu tuffare, och till slut blev det för mycket för Sofia. Efter en av frågorna faller hon i gråt - och morbror Martin fick lov att trösta. Medan han håller om henne viskar Sofia:

- Jag vill härifrån.

Även programledaren Pontus Gårdinger är märkbart berörd. Han påpekar gång på gång för Linus att han kan avbryta spelet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det där var fan sjukt

2008-05-05 @ 11:46:04
URL: http://Minnan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej snäckan! Så tråkigt att börja jobba igen när man har varit lång ledig,,denna dag har man varit så himal trött på jobbet,,,så skönt att man är hemma nu så man bara ska slappa kvällen lång..Helgen har varit en riktigt skönt helg med min underbara älskling...Mara helg vill man ha...ledig varje fredag hade inte varit helg fel...Hopps att du hade en skön helg också som ja ghade det? stor kram på dig från mig

2008-05-05 @ 16:06:00
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: evelina

haha ja jisses vad förnedrande det där är! men på sätt och vis får dom ju skylla sig själva lite som går dit, tjejen var ju inte TVUNGEN att följa med... men ändå, shit vad tungt att få reda på såna saker! hoppas HON fick de 75 000!

kram

2008-05-05 @ 16:23:43
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Mmmmm såg det i går,men innan jag visste hela tyckte jag d verka konstigt men när jag hörde han avslöja otroheten som man såg hon inte visste ja då jäklar,å sen bröllopet å barn osv jag satt och skratta då hur dum får man vara?Usssh.

2008-05-05 @ 16:34:38
URL: http://angelnr1.blogg.se
Postat av: C

Läste på dagens media att Programmets tittande ökade kraftigt under sändningen. Sista kvarten sågs programmet av 685.000 tittare. Det ökade alltså med mer en hälften av vad som kollade avsnittet innan. JÄVLA KILLE!hade min pojkvän gjort något sånt där, god forbidd I KILL´IM!!!

2008-05-06 @ 21:18:46
URL: http://Carolajnas.blogg.se
Postat av: Natalie

GUD vad jag hatar det här programmet!! Jag har inte sett det själv (kollar i stort sett aldrig på tv), men enda sen jag såg reklamen om det har jag verkligen hatat det!! Och nu har man ju läst en del om det på bloggar, jag blir så himla arg när jag läser det! Ska det här kallas underhållning alltså? haha låter som om jag klandrar dig för nåt, det är absolut inte så! Jag säger bara, tur att jag inte tittade, då hade vi nog haft en TV mindre.. haha :D

2008-05-06 @ 21:44:43
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Ayla

Tror att det är svårt att bara gå efter 5 år.. tror nog att hon ville ha en förklaring och höra resten av frågorna.. men klart honom ska hon dumpa! USCH han vill ju inte ens ha henne som hon är han vill ju att hon ska ha silikonbröst det verkar ju inte va något hon planerar men klart det värsta är att han varit otrogen mot henne och varit så feg att han inte ens berättat.. blä på han

2008-05-06 @ 22:55:07
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin