Vilken jäkla tur...


Publicerat den: 2008-05-30 [06:11:27]


way to early for me

Idag jobbar både älsklingen och jag tidigt så det fick bli han som fick dra det lägsta strået och rasta lille mannen kl 05 på morgonen. Och idag är det fredag!!! The best day of the week - som jag brukar säga :)
Jobb, träning och så middag med pappa, Nemo och älsklingen ikväll! En bra sak är att tjejveckan kommit igång vilket betyder att jag inte kommer att vara i den "fasen" under själva bröllopsdagen. Annars hade det varit världens otur att få dras med en "blöja" under den snygga brällopsklänningen...

Ha nu en fin fredag alla söta:)





Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha risken finns att jag kommer få ha "blöja" på bröllopsdagen (om jag inte är med barn vill säga mohaha)! fast hellre det än på bröllopsresan iofs =)



ha en lovely dag!

kramar

2008-05-30 @ 08:50:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Malin

Heeeeeej.

TACK

Jo vi har pratat om det jättelänge men alldrig rikitigt kommit överens om hur å vart, så igår så bestämde vi, det blir 080808 evighetstecknet hehe

Jag kommer ha kvar denna blogg jag har lättare så. =)

woohoooo

kram

M

2008-05-30 @ 09:16:27
URL: http://mojmoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan....hoppas att du får en skön fredag...Här är det skönt väder,,ska ta en runda i området så man kommer ut lita och får mera färg på kroppen...ska du göra något skoj denna dag ?kram kram

2008-05-30 @ 10:47:11
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin